sreda, 30. julij 2014

Četrtkove voščilnice (127) Voščilnica za 4. rojstni dan LEO

Za jutrišnji rojstni dan, že ta 4. , mi je soseda naročila voščilnico za svojega nečaka.
Ker so bile prve tri nekaj posebnega, 
( se spomnite Miki Miške, pa vozila, pa simpatičnega krtka? )
je morala tudi tokratna biti nekaj posebnega. 
Uff je bilo težko dobiti pravo idejo...
noja, nastala je ta:

Izdelava ni ravno najboljša. A žal ni bilo več časa za popravek. Osnova voščilnice je nastala prvotno za eno drugo, a mi ni uspelo jo izdelati, kot sem si zamislila. Vseeno sem jo "pršparala" in jo uporabila tokrat za malega vesoljčka.


Ker pa je le to voščilnica za moškega sem se odločila, da prijavim na Izziv #113 na Craftalnici, saj je je voščilnica narejena za fant(k)a.
Čeprav ni najbolj profi, sem se vendarle zabavala s tem vesoljčkom ;)

7 komentarjev:

Helena pravi ...

Simpatična voščilnica s prikupnim vesoljčkom.

Danica pravi ...

Ta pa je vesoljska. Zelo simpatična.
Lp Danica

Vladuška pravi ...

Lusna je in tale vesoljcek je res prikupen.

oldpunca pravi ...

Všeč mi je tvoja vesoljska voščilnica :-)

Janja pravi ...

Čudovita je.
Hvala, ker si se nam pridružila na 113. izzivu CRAFT-alnice. Lp

Goga pravi ...

Luštna je, nekaj posebnega. Vesolčkov ne vidimo ravno pogosto :).
Hvala, da si z nami v 113. izzivu. Pozdravček Lili

Andreja pravi ...

Zelo lepo si sestavila tole vesoljsko voščilnico in najbolj se mi dopade vesoljček :-))
Hvala, ker se igraš z nami po “moško” v CRAFT-alnici … Srečno!