nedelja, 20. november 2016

Za mamo in nečakinjo na Koroškem


Moja stalna naročnica iz Koroške je rabila voščilnico za svojo mamo,
ki je praznovala 60.rojstni dan.

Voščilnica je v A5 velikosti.



Moja naročnica je prej stanovala v Celju in 
po pomoti sem ji tja poslala voščilnico.
Še sreča, da sem poslala priporočeno, 
da sem uspela priti do nje in iz Celja poslati na Koroško.
Potožiti se pa le smem, da je me je skrbelo, da je ne bom več našla
in sem si povzročila nepotreben stres.



Rabila pa je še voščilnico za svojo nečakinjo, 
ki je že dobila voščilnico od mene za svoj prvi rojstni dan.



Tudi tokrat ni šlo brez Tininih pripomočkov,
tako gresta tudi ti dve v galerijo.

2 komentarja:

Danica pravi ...

Obe voščilnici sta zelo lepi.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Obe sta nekaj posebnega
in zelo lepi
lp Tamara