torek, 20. december 2016

Za slavljence v decembru


Le kako naj pridem nazaj v ritem objavljanj?!

Nikakor ne padem nazaj v rutino, da bi objavljala svoje voščilnice.
No vsaj ta milost je, 
da vendarle še nekaj ustvarjam.

Nazadnje sem delala voščilnice za najine mame,
torej mojo mamo in taščo,
pa za nečakinjo, saj vse tri praznujejo decembra svoje rojstne dneve.

za nečakinjo

 za mojo mamo

za taščo

Izdelala sem tresočke, kot smo se naučili v Tinini mali šoli prazničnega ustvarjanja
ko smo se učili narediti prozorne tagce.
Žal sem zamudila izpit, tako,da sem ostala brez spričevala :(
Izdelala pa sme še dve voščilnici za okrogla rojstna dneva.
Ta voščilnica je veliko lepša v resnici
in ji fotoaparat dela krivico.
Tudi ta voščilnica je odpotovala na Koroško.
Ta pa je ostala na domačih tleh.
Težko bom izbrala katero naj dam v galerijo k Tini,
a vsekakor brez njenih pripomočkov jaz nikakor ne morem več.

1 komentar:

Irena pravi ...

Čudovite so. Dobra si, da ti je decembra uspelo toliko ustvariti. Srečno 2017!