sreda, 28. junij 2017

Voščilnica za lastno dušo ...

Najprej sem dobila naročilo za novopečeno abrahamovko in 
ker praznuje blizu mojega rojstnega dne, sem pomislila, 
da ima prav gotovo rada sivko, tako kot jaz. 
In me je zaneslo, da sem izdelala voščilnico, kot bi jo zase. 
Navdih se me je držal še za izdelavo voščilnice za mojo novo sodelavko, 
ki je te dni praznovala in smo ji pripravili  zanimivo presenečenje (24.6.).
Tako sta nastali dve voščilnici, ki sta nastali popolnoma po mojem okusu, 
zato se mi zdita primerni za Craftalničin izziv #189- Voščilnica za lastno dušo.

Tudi jaz kmalu praznujem svoj rojstni dan,
ki je nekje vmes med tema dvema  jubilejoma ;)

9 komentarjev:

Nataša pravi ...

Obe sta tako lepi. Sivka pride fantastično.

Irena pravi ...

Lepo, da si po dolgem času spet nekaj objavila. Pogrešala sem te že.

Metuljčica pravi ...

Najrajši bi kar ponavljala za teboj. Voščilnice s sivko me vedno pretegnejo in tebi je fantastično uspelo. Prelepo.

Maja pravi ...

Krasni sta obe!

moi pravi ...

Lepo si umestila sivko in jo uravnotežila z rožami v isti barvi. Nad sivko smo zgleda kar vse tako navdušene 😄Hvala, da si se nam pridružila pri CRAFTalnici .

Moje drobtinice23 pravi ...

Dobra postavitev, všeč mi je vpščilnica.

AndrejaM pravi ...

Obe sta zelo lepi, se vidi, da si res uživala v izdelavi!

Goga pravi ...

Čudovita voščilnica. Se kar strinjam s teboj, poletni ljudje obožujemo poletne stvari. Sivka, sonce, morje.....Tudi jaz sem med njimi.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp LILI

Andreja pravi ...

Zelo sta lepi obe in krasno sestavljeni :-)) Sivka je itak večna ...
Vesela sem, ker po dolgem času ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!