sreda, 29. marec 2017

Je še kaj časa?

Je še kaj časa za ustvarjanje?
Je še kaj časa za druženje s starimi znankami?

Sploh ne razumem kako mi ne uspe več sesti za pisalno mizo in ustvarjati.
Sploh ne razumem kako sem nekoč pri dveh službah, študiju, pisanju diplome, sodelovanju v gledališki skupini, pevskem zboru, turističnem društvu, v župniji in še kje, uspela še ustvarjati, pisati svoj blog in branju blogov drugih izvrstnih ustvarjalk.

Danes mi nikakor to ne uspe.
Izdelujem voščilnice le še po naročilu in me je v dno duše sram,
 da še svojim najboljšim prijateljicam nisem izdelala voščilnic.

Saj ne morem reči, da nisem nič ustvarjalna, 
saj smo s krožkom ponovno  prinesli dve zlati priznanji 
z regijskega festivala Turizmu pomaga lastna glava
in zdaj pospešeno zbiramo hišna imena, saj bomo letos 
kar nekaj hiš opremili s starimi hišnimi imeni v naši občini.

Napadla me je posebne vrste lenoba. 
Po službi se ukvarjam samo še s Tonko, 
kaj preberem in grem s kurami spat, ker kaj več fizično ne zmorem.

Umirila sem svoje zdivjane konje.
Uživam v miru.
Zadovoljna sem, da lahko sedim na balkonu in ob petju ptičic pišem 
svojo seminarsko nalogo za katehetsko šolo.
Zadovoljna sem, da s Tonko greva do bližnje kapelice, tam posediva, 
se predihava in greva nazaj domov.
Zadovoljna sem,
da diham, 
da ponovno delam,
da nekam ponovno spadam,
da me nekdo pričaka doma,četudi je to psička,
da...
V bistvu se ne obremenjujem, da ne ustvarjam, 
da nisem več tako zelo pridna,
da mi je lepo.

Najbrž računam, da bo prišel še tisti dan,
ko se bom ponovno sedla za mizo med papirčki
in šablonami,
ko bom ponovno vzdihovala od navdušenja nad izdelki drugih ustvarjalk.

Samo hitim počasi...
to je to.


Zadnji dve voščilnici pa vednarle objavljam.
Slikani žal z mobijem,
ker sem ostala brez fotoaparata :(

2 komentarja:

oldpunca pravi ...

Lepo, da si se po dolgem času spet oglasila in nam pokazala dve zelo lepi voščilnici. Uživaj v svojem miru in poslušanju ptičkov. :-)

Irena pravi ...

Draga moja, Tudi jaz spoznavam, da je nori dren vir navdiha. No ja, ali pa je to neumnnost. Vsi ta pametni namreč govorijo, da za inspiracijo rabiš mir. Ali pa sva medve čudni. Nič, draga Natali, uživaj v miru, prav zavidam ti ga. Pobožaj Tonko v mojem imenu.