četrtek, 15. februar 2018

ABRAHAMOVA za izziv Ko me inspirira #62 - LASTNI IZDELEK KOT INSPIRACIJA



Neumorni Tina in Vladka sta objavili že 62. izziv Ko me inspirira.
Bravo punci in hvala.

Kakšno srečo imamo ustvarjalke, 
da z nami delita vse vajine čudovite izdelke in nadvse uporabne ideje.
Po dolgem času se tudi jaz pridružujem izzivu z 
voščilnico za mojega domačega Abrahama.

Poleg voščilnice je dobil knjigo,
kjer sem zbrala spomine na njegovih prvih 50 let.
Bil je ganjen in presenečen.


Inspiracija za tole voščilnico sta pa tile dve:

Voščim vam vse dobro, pa upam, da se kmalu spet oglasim.

3 komentarji:

Tina pravi ...

Kako zelo lepo, da si se nama pridružila. Tvoja voščilnica je krasna!

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasne so
lp Tamara

Vladuška pravi ...

Sem vesela, da si se nama pridružila na izzivu. Lepo si na osnovi dveh preteklih voščilnic izdelala novo.