torek, 6. marec 2018

Rojstnodnevna Ko me inspirira #63 MAVRICA


Saj ne morem verjeti, da mi bo ponovno uspelo sodelovati v 
Tininem in Vladkinem izzivu Ko me inspirira
Prav lep izziv sta izbrali. 

Le kdo se ne veseli mavrice...

Najprej sem se lotila pirhov oz. velikonočnih voščilnic.
Ker mi je ostalo kar nekaj mavričnih trakov, 
sem jih uporabila na rojstno dnevni voščilnici za prijateljico, ki praznuje te dni.




Voščilnico lepim v Tinino marčevsko galerijo in 
v rubriko izziva Ko me inspirira #63 Mavrica.

Upam pa, da bomo s skupnimi močmi le priklicali pomlad v našo zalo deželo...
Naknadno sem ugotovila, da lahko s to voščilnico sodelujem
v izzivu #206 EKO KRAFT PAPIR na Craftalinici.

9 komentarjev:

Tina pravi ...

Čudovito si uporabila ostanke....in zelo vesela sem, da si se nama ponovno pridružila! Krasna voščilnica za prijateljico je nastala....

AndrejaM pravi ...

Vsi čakamo na pomlad in barve, tvoja voščilnica nam bo to čakanje malo olajšala. lepa je.

Vladuška pravi ...

Tudi na tej voščilnici si lepo uporabila mavrične barve. Hvala, da si se nama pridružila.

Tamara pravi ...

Kako zanimiva ideja in uporaba mavrice. Hvala ker se igraš z nami na CRAFTalnici. Bodi lepo, Tamara (mesečni sponzor)

Andreja pravi ...

Krasna mavrična voščilnica :-))
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

SaraS pravi ...

Super voščilnica. Verjamem, da je je bila prijateljica izredno vesela. :)

Goga pravi ...

Zelo lepa voščilnica. Mavrično pomladanska.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

Keti's Projects pravi ...

Iiiii, kako lepa mavrica. Vidim, da si tudi ti podlegla tulipomaniji. Naj pripeljejo končno pomlad.Malo z zamudo te pozdravljam kot gostujoča pri CRAFT-alnica.

moi pravi ...

Lepa barvita pomladna voščilnica. Hvala, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.