sreda, 24. oktober 2018

MŠPU 1. naloga 3D voščilnica


Kar strah me je pripraviti objavo po tako dolgem času.
Me je že skrbelo, da sploh ne poznam gesla.
Vstop je bil lažji, kot sem si predstavljala.

Vsekakor sem še živa.
Še vedno vas občudujem kako v tem tempu uspete poleg služb, 
gospodinjskih in drugih opravil, 
še ustvarjati prekrasne izdelke in še vse oblikovati za objavo. 
Kapo dol.

Jaz se že zelo veselim Male šole prazničnega ustvarjanja in si močno želim, 
da bom pridno izpolnjevala domače naloge.
Prva domača naloga mi je bila zelo všeč.
Tina HVALA.
Tako mi je všeč, da bom prav gotovo še kakšno izdelala v tem stilu.



Najprej je nastala voščilnica za mojo dobro prijateljico Moniko, 
ki bo odpotovala na Švedsko.
Monika ima zelo rada sončnice.




Nato pa še za nečakinjo Angelo,
ki bo prav tako odpotovala na Švedsko.


Voščilnici tako prijavljam me domače naloge v 
saj sem uporabila kar nekaj njenih krasnih pripomočkov.

Razmišljam pa, da zaprem ta blog in ga ohranjam kot dnevnik, 
ki ga lahko prebirajo samo izbrani, 
meni bo pa služil za obujanje spominov, 
ki jih ni malo in imam kar nekaj dela, 
da nadoknadim zamujeno.
A moram najprej pogruntat,
kako to gre ter 
da svoje ustvarjanje preselim na svoj drugi blog Natali unikati.

2 komentarja:

Vladuška pravi ...

Lepo si opravila z domačo nalogo.

Tina pravi ...

Oooo, kako čudoviti sta obe!!!! Hvala, ker si z nami v mali šoli :-).